• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Någon som lyckats få samlingslån med extremt dålig uc?

H

Hej234

Gäst
Poäng: 0
Finns det någon som har lyckats få ett samlingslån med extremt dålig uc? Är dåligt på bisnode och creditsafe oxå behöver cirka 50-60.000kr har även dålig årsinkomst men har fast anställning nu sen mars 2019 på 100% och har en bra inkomst har inga betalningsanmärkningar eller nått sånt finns det någon som skulle kunna ta emot mig? Nystartfinans kunde ta emot mig om jag hade medsökande men tyvärr har jag ingen som vill ställa upp på de
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Finns det någon som har lyckats få ett samlingslån med extremt dålig uc? Är dåligt på bisnode och creditsafe oxå behöver cirka 50-60.000kr har även dålig årsinkomst men har fast anställning nu sen mars 2019 på 100% och har en bra inkomst har inga betalningsanmärkningar eller nått sånt finns det någon som skulle kunna ta emot mig? Nystartfinans kunde ta emot mig om jag hade medsökande men tyvärr har jag ingen som vill ställa upp på de
Behöver skriva ucbetyg, inkomst, andra lån, antal FF för att det ska gå att svara på
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Hur får jag reda på allt de?
Inkomst och andra lån hoppas jag du vet=)
Har du gjort någon uc förfrågan nyss så står allt där i. (Finns på kivra om du har det)
Annars ladda ner appen kreddy så står ditt betyg där samt dina lån.
 
H

Hej234

Gäst
Poäng: 0
Inkomst och andra lån hoppas jag du vet=)
Har du gjort någon uc förfrågan nyss så står allt där i. (Finns på kivra om du har det)
Annars ladda ner appen kreddy så står ditt betyg där samt dina lån.

Står att jag har 50.5 i betyg på kreddy men att jag bara har ett lån på 10.000 vilket inte stämmer
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Står att jag har 50.5 i betyg på kreddy men att jag bara har ett lån på 10.000 vilket inte stämmer
Okej med 50 % kan du tyvärr glömma ngt som har med uc att göra.
Bara lånen som är via uc du kan se där inne.
Du får rikta dig till lån med creditsafe eller bisbone.
Creditsafe är betydligt lättare förmodligen men finns inte jätte många såna kvar och summan är oftast inte så stor hos dessa.
 
G

Gäst789

Gäst
Poäng: 0
Okej med 50 % kan du tyvärr glömma ngt som har med uc att göra.
Bara lånen som är via uc du kan se där inne.
Du får rikta dig till lån med creditsafe eller bisbone.
Creditsafe är betydligt lättare förmodligen men finns inte jätte många såna kvar och summan är oftast inte så stor hos dessa.

Mjo :/ har alla lån med creditsafe som finns listade här i forumet som jag kan ta eftersom jag bara är 19 dem flesta har 20 års gräns..
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Mjo :/ har alla lån med creditsafe som finns listade här i forumet som jag kan ta eftersom jag bara är 19 dem flesta har 20 års gräns..
Då finns det nog inte mkt att göra..
Prata med dina föräldrar och be dem om hjälp, du är 19 år bättre att göra det nu innan det går så långt att det är för sent
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Så jävla trist att läsa att allt yngre människor hamnar i lånekarusellen och allt vad det innebär...:( 19 år, du har hela livet framför dig...hoppas det löser sig för dig!
 
G

Gäst789

Gäst
Poäng: 0
Så jävla trist att läsa att allt yngre människor hamnar i lånekarusellen och allt vad det innebär...:( 19 år, du har hela livet framför dig...hoppas det löser sig för dig!

Jo lite så jag känner oxå :( hamnade här pga hund som vart sjuk och oförsäkrad... Försöker ju ta mig ur men inte lätt när man inte kan få samla lånen... Är sånsån sjukt stor månads kostnad
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp